piątek, 21 sierpnia 2015

33.Orzechowo kokosowa jęczmienianka


Orzechowo kokosowe płatki jęczmienne z ananasem borówkami,czerwoną porzeczką,nerkowcami i masłem orzechowym
Nutty coconut barley flakes with banana blueberry, red currant, cashew nuts and peanut butter

Jeśli teraz wychodzą słabe zdjęcia to ja nie wiem co będzie za 3 miesiące jak rano będzie ciemno.Zastanawiam się czemu one wychodzą mi takie lekko niebieskie.Muszę się przeszkolić jeszcze

Dziś nie przespałam pół nocy.Mój jeden z szynszyli przegryzł szczebelek i walił nim o kraty jak oszalały.Nie mam siły już do niczego.Wczorajszy dzień był moim zbawieniem,odprężeniem i odłączeniem się od wszystkiego.Takie dni mogłyby trwać wieczność i dłużej.

6 komentarzy:

  1. jęczmiennianka? Muszę spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj tam zdjęcia, przecież blog to nie tylko zdjęcia :P Mogłaś wynieść klatkę z szynszylami z pokoju :) To może "odłączaj się" tak częściej, skoro dobrze Ci to robi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta klatka ma 120 cm wysokości nie mam siły jej podnieść :D

      Usuń
  3. Moje zdjęcia są beznadziejne, wiec nie masz się co przejmować ;) Kasz jęczmienna na słodko jest przepyszna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda :D

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń