sobota, 29 sierpnia 2015

40.Truskawki ostatki!


Żytnie pancakes bananowo-makowe przełożone truskawkami z bananem i wiórkami kokosa
Rye banana pancakes poppy postponed strawberries with banana and grated coconut

Placuszki były pyszne,delikatne w środku a jednocześnie lekko chrupiące.Kuleczki maku bardzo fajnie współpracowały z pancakesami.

Nie wiem co się dzieję,pochłaniam ilości jedzenia jak za dwóch i mogłabym jeść więcej.Wczoraj zjadłam obiad wielkości podobnej do talerza mojego taty,a i tak wszyscy mówią że powinnam iść pod kroplówkę. Wszyscy mówią że mam więcej jeść,a tego że przytyłam już nikt nie widzi.Za mną +4 kg i jeszcze trzy do dobrej wagi.Dam sobie radę,Przechodzę trudne chwile,ale idę dalej.W Wakacje trochę jadłam słodyczy i może one mi trochę pomogły jednak w roku szkolnym nie będę się nimi opychać.Zamiast wsadzać w siebie kolejnego kurczaka,muszę pomyśleć jak komponować,żeby było mało i wysoko kalorycznie.Ciągłe komentarze o mnie i o tym jak wyglądam psują mi psychikę.
_________________________________________________________________________________



Pieczone ziemniaki z piersią kurczaka w kokosowej panierce
Baked potatoes with chicken breast in coconut batter

Obiad z czwartku.To jest obiad wysokokaloryczny w małej porcji.Idealny,

Przepis:
Na dwie lub trzy porcje

Pierś z kurczaka około 3/4 kg
1 szklanka wiórków kokosowych (100g)

sok z połowy cytryny

2 jajka
2 łyżki mleka
6 łyżek mąki
sól,pieprz


Mięso pokrój na długie kawałki około  5 cm długości i 1 cm grubości.Przełóż do miski,dodaj sok z cytryny,sól i pieprz.Wymieszaj i odstaw na 10 minut.Jajka wbij do miseczki, dodaj mleko i roztrzep na jednolitą masę.Wiórki i mąkę wysyp na oddzielne talerze.Kawałki mięsa obtaczaj w mące,Następnie zamocz w jajku z mlekiem, potem obtocz w wiórkach kokosowych. Ułóż na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.Wstaw do piekarnika nagrzanego do 220 stopni i piecz przez 10 minut. Przewróć na drugą stronę i piecz jeszcze przez 10 minut.
*Ziemniaki można piec razem z piersią,tylko trzeba je wstawić na 40 minut czyli wcześniej niż mięso.Dowolne przyprawy,ja dodałam słodką paprykę,pieprz,zioła prowansalskie,bazylię i coś jeszcze było,za każdym razem daję coś innego i nie pamiętam co dodałam.


*czcionka mi się zepsuła*

7 komentarzy:

  1. Intryguje mnie ten kokos w obiedzie, ciekawe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokos pasuje do wszystkiego <3 haha
    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Placuszki wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sytuacja podobna do mojej, ale jesteśmy już do przodu, więc nie możemy się cofnąć. Trzymam kciuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na ostatnie chwile z truskawkami, to świetnie je wykorzystałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhuu :< Dobijasz mnie tymi pancakes! D:

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej... Teraz bedzie już tylko dobrze :*

    OdpowiedzUsuń