czwartek, 27 sierpnia 2015

38.Zbyt mało



cynamonowo -bananowe naleśniki (z nutellą,masłem orzechowym i bananem )
cinnamon banana pancakes (with nutella, peanut butter and banana)




*Przepis:

1/2 zmiksowanego banana ( u mnie 130g banana)
50g przesianej mąki
120ml mleka
jajko
cynamon

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy. Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni przetarte oliwą patelni. 
________________________________________________________________________

Przepraszam za wczorajszą nieobecność,ale byłam na urodzinach koleżanki i było genialnie.Byliśmy w escape room.Nie będę wam zbytnio opowiadać co tam robiliśmy bo zajęło by mi to wieczność ale gra polega na tym że wchodzimy do zamkniętego pokoju z którego musimy wyjść.Każdy element jest bardzo ważny wszystkie znaki, numery trzeba wykorzystać.My byliśmy na egzorcyzmie,było przerażające ale super :) Nikomu nie udało się przejść całego,ale jesteśmy naszą ekipą dumni,że przeszliśmy do 2 pokoju.Bardzo Polecam!!
Później pojechaliśmy całą piątką do mojej koleżanki Na noc.Do 3 nad ranem oglądałyśmy horrory ( mało było nam po escape room),jedliśmy żelki,czekolady wszystko co było i w dupie z wszystkim,ważne że dobrze się bawiłam a teraz wracam na swoje tory.Tylko żałuję że tak mało tych naleśników wyszło.

9 komentarzy:

  1. Wieki nie jadłam naleśników! Musiało wspaniale pachnieć cynamonem przy smażeniu... :)
    Ostatnio się popularny zrobił ten escape room. Chyba muszę namówić moją ekipę na taką zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowe naleśniki nadal przede mną :D
    Najważniejsze, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Escape room, wiem, to jest świetne! I do tego te wszystkie horrory, nie no widać, że lubicie ciary na plechach :D

    I nalesniki tak bardzo kuszą oczy, a ja tak bardzo nie umiem ich robić </3

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram się ze znajomymi do laboratorium - za dużo "Teorii wielkiego podrywu" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naleśniki z nutellą? Już do Ciebie idę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu wyszły Ci kropki na naleśnikach ;) Nie dziwię się Twojemu niedosytowi po zjedzeniu tylko dwóch, chyba dorobiłabym więcej :D A w tę grze nigdy nie miałam okazji wziąć udziału, a brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie naleśniki! :) Pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę dostać jednego? :)

    OdpowiedzUsuń