poniedziałek, 14 września 2015

56.Pełnia energii i pozytywizmu

Cukiniowe placki z sosem jogurtowo-koperkowym




_________________________________________________________________________________

Jest już lepiej,dziękuje wam za komentarze postawiły mnie na duchu.Odbyłam rozmowę w kimś ważnym i teraz czuję że jest znaczna poprawa.Wczoraj wracając w kościoła nawet byłam szczęśliwa i pełna energii (pewnie przez to że musiałam wracać po ciemku przez las) co nie zdarza się nigdy po wizycie w kościele.Może to tak na mnie zadziałało?Może coś jednak jest?Jednak w mojej główce sprzeczne są zdania na ten temat.Jednak ostatecznie stwierdzam iż jestem pozytywnie nastawiona na dzisiejszy dzień i śmiało mogę powiedzieć że tak będzie!Bez gadania i myślenia,po prostu musi być wszystko dobrze,musi.


6 komentarzy:

  1. Pozytywizmu? Ale wiesz, że to taki kierunek literacki :D oo, dziś na wytrawnie, co za odmiana :P i będzie dobrze, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam placuszki z cukinii ;)
    i prawdą jest,że czasami napadają człowieka myśli, których ujście można odnaleźć w styczności z naturą, mam podobnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. placuszki z cukinii są stworzone dla sosu jogurtowo-koperkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. placuszki z cukinii i ten sos- idealnie :*

    OdpowiedzUsuń